|
PLATINUM ULTOR EXTREME 10W-40 | Charakterystyka ogólna: | Najnowszej generacji półsyntetyczny olej silnikowy typu UHPDO, opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników wysokoprężnych pracujących w bardzo trudnych warunkach z maksymalnie wydłużonym okresem międzywymianowym, równocześnie spełniającym najostrzejsze normy emisji Euro V. Unikalna kompozycja baz syntetycznych niekonwencjonalnych i mineralnych uzupełniona zestawem wysokiej jakości uszlachetniających dodatków nowej generacji gwarantuje spełnienie najwyższych europejskich wymagań ACEA, API i producentów samochodów oraz wymogów ochrony środowiska.
Platinum Ultor Extreme gwarantuje:
• Ekstremalnie wydłużone okresy międzywymianowe
• Czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie
• Maksymalną moc silnika
• Spełnienie norm emisji Euro V, IV, III, II, I
• Znaczące obniżenie kosztów eksploatacji taboru samochodowego
• Spełnienie najostrzejszych wymagań producentów samochodów. | Zastosowanie: | Platinum Ultor Extreme przeznaczony jest przede wszystkim do nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających wymagania Euro V wyposażonych w katalizatory SCR. Może być z powodzeniem stosowany także w silnikach spełniających wymagania Euro IV, III, II, I, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy . Zalecany jest także do wysokoobciążonych silników benzynowych.
W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II. | Klasa jakości: | ACEA: E4, E7
API: CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF, SL | Klasa lepkości: | SAE: 10W-40 | Normy, aprobaty, specyfikacje: | MAN 3277
MB-APPROVAL 228.5
VOLVO VDS-3
RENAULT VI RLD-2
MACK EO-N
TATRA TDS 30/12
Spełnia wymagania:
MERCEDES-BENZ 228.3
MTU OIL TYPE 2
MAN 3275
VOLVO VDS-2
DAF | Opakowania: | butelka 5 L kanister plast. 20 L kanister met. 60 L beczka 205 L
| | |